שאלות ותשובות

הרשמה לאתר

איך נרשמים לאתר?
כדי להירשם לאתר לחצו על כפתור ההרשמה הנמצא בראש העמוד מצד ימין. השאירו את כתובת המייל שלכם, בחרו סיסמה ומלאו את פרטיכם האישיים.
זהו, עכשיו אתם רשומים אצלנו ויכולים להתחבר לאזור האישי שלכם.


האם חייבים להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?
אינכם חייבים להירשם לאתר, תוכלו לבצע רכישה מידית באמצעות לחיצה על כפתור קופה מהירה שנמצא בעמוד המוצר אותו בחרתם.

הזמנות באתר

מי רשאי לרכוש באתר ?
השימוש והרכישה באתר מותר אך ורק לבגירים מעל גיל 18. אם הנך מתחת לגיל 18 אתה רשאי להשתמש באתר שלנו עם הורה ו/או אפוטרופוס.


איך מבצעים הזמנה מהאתר?
כדי לבצע הזמנה, עליכם לבחור בפריט או בפריטים שאהבתם, ולשמור אותם בסל הקניות. לאחר שתסיימו לבחור פריטים, תוכלו ללחוץ על כפתור מעבר לקופה, כדי לראות את כל הפריטים שבחרתם, לוודא שבחרתם במידות ובצבע הרצויים או לשנות את בחירתכם במידת הצורך. אם הנכם רשומים באתר – המערכת שלנו תזהה את פרטיכם האישיים. אם אינכם רשומים באתר – תוכלו לבחור בקופה מהירה. בהגיעכם לקופה המהירה תתבקשו למלא את הכתובת למשלוח, סוג המשלוח ואת אמצעי התשלום. לאחר אישור ההזמנה עליכם להמתין מעט עד שההזמנה תיקלט במערכת. סיכום פרטי ההזמנה, מספר ההזמנה וכן קבלה ישלחו אל תיבת המייל שלכם. כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה יש להירשם לאתר ולהיכנס אל החשבון האישי.

איך יודעים שההזמנה שלי התקבלה?
לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו את סיכום פרטי ההזמנה, לתיבת המייל שלכם.

האם ניתן לבדוק את מצב ההזמנה שלי ?
בוודאי .אם הנכם רשומים באתר, תוכלו לעקוב אחרי פרטי ההזמנה שלכם באזור האישי שלכם.

כיצד ניתן לבטל את ההזמנה?
לביטול הזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון  077-6048480 או במייל here4u@naamanp.co.il

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
לא ניתן לבצע הזמנות בטלפון, אם הנכם מתקשים בהזמנה דרך האתר, בשירות הלקוחות שלנו ישמחו לתת תמיכה טלפונית וללוות אתכם במהלך ביצוע ההזמנה. תוכלו לפנות אלינו

בטלפון 077-6048480 או במייל here4u@naamanp.co.il.


מה עושים פריט שרוצים, אזל במלאי?
אם הזמנתם מוצר ולאחר ההזמנה התגלה חוסר במלאי, נציגי שירות הלקוחות שלנו יצרו עמכם קשר, לעיתים נוכל לחדש את המלאי ותוכלו לבחור להמתין, או לחילופין לבטל את ההזמנה ללא עלות דמי ביטול.

משלוחים

תוך כמה זמן ההזמנה תגיע?
 אנו מתחייבים לבצע את המשלוח בתוך 7 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה במייל ע"י שירות הלקוחות בהתאם לשיטות השילוח שבחרתכם בעת ביצוע ההזמנה. שימו לב כי יש לוודא את זמינותכם לקבלת שליח או לאיסוף החבילה מתיבת האיסוף בזמני ההמתנה המקובלים.


איך מבררים את מצב ההזמנה ואת הגעת המשלוח?
בעת ביצוע ההזמנה תקבלו מספר מעקב, באמצעותו תוכלו לעקוב אחר סטטוס החבילה עד הגעתה ליעד. עמוד המעקב אחר משלוחים נמצא בחשבון האישי שלכם באתר.


האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
כן. תוכלו לאסוף את המשלוח בעצמכם מהחנות הראשית שלנו. כתובת החנות: רח' מגשימים 20, מרכז מטלון, פתח תקוה.
במידה ותבחרו  באיסוף עצמי , הודעת SMS תשלח אליכם לנייד ברגע שההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.

כיצד המשלוח מגיע אלי הביתה וכמה זה עולה?

אפשרויות המשלוח לבחירתכם:  

משלוח באמצעות שליח:  זמן ההגעה עד 7 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה.

עלות המשלוח: 25 ש"ח. בהזמנה מעל 149 ש"ח ומעלה - המשלוח חינם.

כיצד משנים את שיטת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה?

נוכל לסייע לכם בשינוי שיטת המשלוח אם ההזמנה עדיין לא נשלחה. בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בטלפון  077-6048480 בימים א-ה בין השעות 8:00-15:00 או במייל here4u@naamanp.co.il.

כיצד משנים כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה בבקשה צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו. תוכלו לפנות אלינו בטלפון  077-6048480 בימים א-ה בין השעות 8:00-15:00

או במייל here4u@naamanp.co.il.

מבצעים בנעמן

מבצע קנה קבל

ההנחה תופיע בעגלת הקניות. ההנחה לא תינתן על פריט אי זוגי שיתווסף לעגלה, אז אל תשאירו פריט בודד בצד.

ההנחה היא על המוצר הזול מבין השניים.

זוג מוצרים ב X ש"ח

ההטבה ניתנת על זוג פריטים בלבד, לא תינתן הנחה על פריט שלישי. מחיר המבצע יתעדכן בעגלת הקניות לאחר הוספת שני פריטים לסל.

 הנחה ברכישה מעל סכום X ש"ח

ההנחה לא תינתן על מוצרים עם מחיר מיוחד ותתקבל לאחר סיום בחירת המוצרים והוספתם לסל הקניות.

מחיר המבצע יתעדכן בעגלת הקניות.

מחירי מבצע

מוצרים בעלי מחיר מיוחד לא יקבלו הטבות נוספות מעבר למחיר המבצע הנקוב.

** אין כפל מבצעים באתר** 

קופונים

קיבלתם קופון? שווה לכם, הקופון תקף על כלל המבצעים באתר, ומעניק כפל מבצעים.  לשימוש בקופון, יש להזין את הקוד במקום המיועד לו בעגלת הקניות.

איך מקבלים קופון? הרשמו לניוזלטר שלנו וקבלו במיידי קופון לשימוש מיידי במייל.

לא ניתן לממש יותר מקופון אחד ברכישה. 

ורדינון שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן מבצעים מעת לעת באתר ללא הודעה מראש. מבצעי האתר אינם זהים למבצעי רשת החנויות וניתנים לשינוי מעת לעת.

בכל מקרה כל המבצעים יחולו בכפוף לתקנון האתר. לצפייה בתקנון לחצו כאןט.ל.ח

 

 

החזרות והחלפות

אם קניתם פריט באתר ושיניתם את דעתכם, תוכלו להחזירו או להחליפו. אנחנו מעניקים אחריות למוצרינו לתקופה של עד 6 חודשים ממועד הרכישה. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי.


כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
תוכלו להחזיר או להחליף את המוצר בחנויות שלנו - לבירור החנות הקרובה אליכם, עברו לעמוד איתור סניפים.
אם אתם נתקלים בקושי, שלחו לנו מסר בעמוד צור קשר ונשמח לסייע לכם במילוי ההנחיות או פנו לשירות הלקוחות שלנו. בטלפון  077-6048480 או במייל here4u@naamanp.co.il.

איפה מחזירים מוצר פגום ?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים בצירוף הוכחת קנייה. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

שירות לקוחות

כיצד ניתן לפנות למוקד שירות לקוחות?
תוכלו לפנות אלינו בטלפון 077-6048480 או במייל here4u@naamanp.co.il.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות שלנו פועל בין השעות 09:00-19:00 וביום שישי בין השעות 09:00-13:00. נשמח לקבל את פנייתכם.

מהי מדיניות האחריות שלכם?

אנחנו מעניקים אחריות למוצרינו לתקופה של עד 6 חודשים ממועד הרכישה. לצורך החזרה או החלפה של פריטים נבקשכם להציג לנו הוכחת קנייה: חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

איך אוכל לדעת האם המוצר מתאים לחימום במיקרו, מדיח או סוג כיריים?

לאחר קבלת המוצר, חפשו את הסימון על גב האריזה. ניתן לראות לפי הסימון למה מתאים המוצר.

אבטחת מידע

כיצד אתם מאבטחים את המידע האישי שהזנתי באתר?
למידע נוסף על שיטות האבטחה של האתר לחצו כאן

חיובים ותשלומים

מה אפשרויות התשלום באתר ?
התשלום באתר אפשרי באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי, למעט כרטיסי מתנה או כרטיסים נטענים, ובאמצעות חשבון paypal

האם ניתן לשלם בתשלומים?

 

 בקנייה מעל 200 ש"ח- עד 2 תשלומים

 בקנייה מעל 300 ש"ח- עד 3 תשלומים

 בקנייה מעל 500 ש"ח- עד 4 תשלומים

 בקנייה מעל 700 ש"ח- עד 5 תשלומים

 בקנייה מעל 900 ש"ח- עד 6 תשלומים

 בקנייה מעל 1,200 ש"ח- עד 7 תשלומים

 

כיצד מקבלים חשבונית?
מיד בסיום הרכישה תשלח אל כתובת המייל שהזנתם חשבונית מס/קבלה על הרכישה.

כיצד ניתן לקבל העתק חשבונית עבור הזמנה שכבר נשלחה?
בבקשה פנו לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 077-6048480 או במייל Here4u@naamanp.co.il 

שיווק דיגיטלי Websem