סל הקניות שלי
(
)
אם קניתם באתר ומסיבה כלשהי אתם מעוניינים להחזיר או להחליף את הפריט שנרכש, תוכלו לגשת לכל אחד מסניפי נעמן ולהחזיר את הפריט:
• ניתן להחזיר פריטים באריזתם המקורית בלבד.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו במבצעי סוף עונה
.• פריטי עודפים ניתן להחזיר/להחליף בסניפי עודפים בלבד
• לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה (סט מצעים, למשל), אלא את הערכה כולה.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באחת מהחנויות שלנו או ברשתות המוכרות את המוצרים שלנו. במקרים אלה, אנא פנו לחנות או לרשת ממנה רכשתם.
• על אף האמור החברה מביאה לידיעת לקוחותיה כי רשת החנויות "דיסני הום" נסגרה ומשכך, מבלי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן, מוצרים מקטגוריה "דיסני הום" שנרכשו באתר האינטרנט אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה
כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
לצורך החזרה או החלפה של פריטים אנא וודאו כי ברשותכם הוכחת קנייה ( חשבונית בלבד ) של המוצר, שלא נעשה שימוש בפריט ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולהגיע עם הוכחת קנייה והפריט עצמו לאחד מסניפי ורדינון/נעמן (פריטי עודפים ניתן להחזיר/להחליף בסניפי עודפים בלבד) בהתאם עד 14 יום מיום קבלת החבילה.
לבירור החנות הקרובה אליכם, לחצו כאן.
אם המוצר עומד בקריטריונים להחזרה, תוכלו לקבל זיכוי בסכום הפריט שנרכש (לא כולל דמי משלוח), למימוש בסניפי ורדינון/נעמן בהתאם. או להחליפו בפריט אחר (פריטי עודפים ניתן להחזיר/להחליף בסניפי עודפים בלבד).
מה עושים במוצר שהגיע פגום?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 2 חודשים .אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום באמצעות מייל שירות הלקוחות הנמצא בצור קשר של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
מה עושים אם בחבילה חסר פריט אותו הזמנתם ועליו שילמתם?
ראשית, קבלו את התנצלותנו. אם חסר פריט מסוים בחבילה שקיבלתם, נוכל לשלוח אליכם את הפריט החסר או לזכותכם, על פי החלטתכם. לשם כך, תוכלו לפנות אלינו בצ'ט (בצד ימין בחלקו התחתון של העמוד) בימים א-ה; בין השעות 09:00-16:00 או במייל here4u@naaman-vardinon.co.il.