החלפות והחזרות

החלפות והחזרות

אם קניתם באתר ומסיבה כלשהי אתם מעוניינים להחזיר או להחליף את הפריט שנרכש, תוכלו לגשת לכל אחד מסניפי נעמן ולהחזיר את הפריט:


• ניתן להחזיר פריטים באריזתם המקורית בלבד.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו במבצעי סוף עונה.
• לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה (סט סירים למשל), אלא את הערכה כולה.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באחת מהחנויות שלנו או ברשתות המוכרות את המוצרים שלנו. במקרים אלה, אנא פנו לחנות או לרשת ממנה רכשתם.

כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
לצורך החזרה או החלפה של פריטים אנא וודאו כי ברשותכם הוכחת קנייה ( חשבונית, קבלה מקורית ו/או שובר החלפה מקורי. ) של המוצר, שלא נעשה שימוש בפריט ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולהגיע עם הוכחת קנייה והפריט עצמו לאחד מסניפי נעמן עד 14 יום מיום קבלת החבילה.

לבירור החנות הקרובה אליכם, לחצו כאן.

אם המוצר עומד בקריטריונים להחזרה, תוכלו לקבל זיכוי בסכום הפריט שנרכש (לא כולל דמי משלוח), למימוש באתר או בסניפי נעמן או להחליפו בפריט אחר.

מה עושים במוצר שהגיע פגום?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים . אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם  בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

מה עושים אם בחבילה חסר פריט אותו הזמנתם ועליו שילמתם?
ראשית, קבלו את התנצלותנו. אם חסר פריט מסוים בחבילה שקיבלתם, נוכל לשלוח אליכם את הפריט החסר או לזכותכם, על פי החלטתכם. לשם כך, פנו בבקשה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 077-6048480 או במייל here4u@naamanp.co.il.

מה עושים במקרה שמוצר הגיע פגום?
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של 6 חודשים. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון למייל שירות הלקוחות:  here4u@naamanp.co.il, ונחזור אליכם בהקדם. לתשומת לבכם, האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.

שיווק דיגיטלי Websem